Ragii Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Har ingen bilder av tightsen på pc-en, men den er lik den damen på bildet under har på seg! [ATTACH]107548[/ATTACH] Brukt svært lite, og selges rett og slett fordi den er blitt for stor, særlig i livet. Har prøvd å gå på trening med den flere ganger fordi jeg synes den er så kul, men hver gang har jeg endt med buksesig og angret på at jeg tok den på meg Ny pris var 700kr, selges for 400kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragii Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Kanskje en idè å skive hvilken størrelse den er i? Hvor lang er den i livet forresten? Går den over navlen liksom? Den var fiiin Hehe, glemte det helt! Gikk litt fort i svingene. Den er M. Den går vel rett under navlen omtrent, så vil vel kalle den middels høy i livet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariannf Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvordan er stoffet, for eks sammenlignet med en 2xu-tights? Tynt, tjukt, "gjennomsiktig"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragii Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Hvordan er stoffet, for eks sammenlignet med en 2xu-tights? Tynt, tjukt, "gjennomsiktig"? Den er tjukkere enn 2xu, men samtidig veldig myk og stretchy. Ikke typisk gjennomsiktig nei! (men alle tightser blir jo gjennomsiktig om de bare er stramme nok da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Msk87 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er den solgt....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragii Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Er den solgt....? Nope! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Msk87 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Koti du kjøpte an? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragii Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 I forrifjord faktisk hehe.. så er på tide å kvitte seg med den med tanke på at den er brukt kun 5-10 ganger totalt på de to åra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Msk87 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva blir frakta da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragii Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Hva blir frakta da...? Tipper den kommer på 50kr med norgespakken. Men jeg kan betale portoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.