Gå til innhold

Kongeblå nike treningstights selges!

Ragii

Anbefalte innlegg

Har ingen bilder av tightsen på pc-en, men den er lik den damen på bildet under har på seg! :)

[ATTACH]107548[/ATTACH]

Brukt svært lite, og selges rett og slett fordi den er blitt for stor, særlig i livet. Har prøvd å gå på trening med den flere ganger fordi jeg synes den er så kul, men hver gang har jeg endt med buksesig og angret på at jeg tok den på meg :p

Ny pris var 700kr, selges for 400kr.

post-2415-14440943462057_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje en idè å skive hvilken størrelse den er i? :p Hvor lang er den i livet forresten? Går den over navlen liksom? Den var fiiin :)

Hehe, glemte det helt! Gikk litt fort i svingene. Den er M. Den går vel rett under navlen omtrent, så vil vel kalle den middels høy i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er stoffet, for eks sammenlignet med en 2xu-tights? Tynt, tjukt, "gjennomsiktig"?

Den er tjukkere enn 2xu, men samtidig veldig myk og stretchy. Ikke typisk gjennomsiktig nei! (men alle tightser blir jo gjennomsiktig om de bare er stramme nok da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...