Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen bilder av tightsen på pc-en, men den er lik den damen på bildet under har på seg! :)

[ATTACH]107548[/ATTACH]

Brukt svært lite, og selges rett og slett fordi den er blitt for stor, særlig i livet. Har prøvd å gå på trening med den flere ganger fordi jeg synes den er så kul, men hver gang har jeg endt med buksesig og angret på at jeg tok den på meg :p

Ny pris var 700kr, selges for 400kr.

post-2415-14440943462057_thumb.jpg

Skrevet
Kanskje en idè å skive hvilken størrelse den er i? :p Hvor lang er den i livet forresten? Går den over navlen liksom? Den var fiiin :)

Hehe, glemte det helt! Gikk litt fort i svingene. Den er M. Den går vel rett under navlen omtrent, så vil vel kalle den middels høy i livet.

Skrevet
Hvordan er stoffet, for eks sammenlignet med en 2xu-tights? Tynt, tjukt, "gjennomsiktig"?

Den er tjukkere enn 2xu, men samtidig veldig myk og stretchy. Ikke typisk gjennomsiktig nei! (men alle tightser blir jo gjennomsiktig om de bare er stramme nok da)

Skrevet

I forrifjord faktisk :p hehe.. så er på tide å kvitte seg med den med tanke på at den er brukt kun 5-10 ganger totalt på de to åra..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...