Gå til innhold

Stå oppreist på jobb?


Harabo

Anbefalte innlegg

Heisann,

Hverdagen min består av jobb, trening og hvile, og under alle disse periodene vil jeg gjøre det som er best for kroppen og de målene jeg har satt meg.

Jeg skal bygge kropp utseende messig, og da er det jo bare en fordel at styrken kommer med i samme slengen. Jeg ønsker også å ha en lav fettprosent, er ganske lavt fra før men ett par prosent ned er helt perfekt.

Det jeg står (bokstavelig talt) og funderer på nå er hva man får igjen av å stå oppreist og jobbe istede for å sitte. Jeg har noe kontortid, og her har vi bord som kan senkes opp og ned, det er denne perioden jeg sikter mest mot.

Og da dukker det også opp noen tillegsspørsmål som om man burde stå med eller uten sko?

Akkurat nå står jeg uten sko, men det er mest på grunn av at skoene jeg har ikke er ideelle å bruke mye, men skal gå til anskaffelse av ett par gode joggesko til daglig bruk.

Og er posituren jeg står i veeeldig viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...