Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våknet midt på natten (sover med armen under puten) av en brennende, stikkende smerte i armhulen. På baksiden av skulderbladet. Skulle jeg si sånn ca hvor det er ville jeg anslå det til å være festet til enten lats, serratus eller kanskje til og med infrapinatus/teres på baksiden. Ikke godt å si.

Smertene er ikke til stede hele tiden, og synes å være urelatert til belastningen på musklene. Har prøvd alle roterende bevegelser osv. Det som derimot GJØR vondt, er hvis jeg strekker armen mot taket. Ikke hele veien, men de siste cm av leddutslaget, når skulderen trekkes oppover og skulderbladet flytter seg. Helt i ytterposisjon er det som om noen kjører en kniv rett inn i baksiden av armhulen min. Luggende, stikkende, brennende smerte. Smerten går over med en gang jeg slipper ytterposisjon. Kjennes nesten ut som en muskel er i ferd med å rakne. Ingen hevelser, blåmerker eller tegn til endring av fasong eller indre blødninger. Ingen funksjonelle begrensninger, tap av styrke eller mobilitet såvidt jeg kan merke.

Hva er dette? :s

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...