Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal prøve og få ballen til og rulle ;P

Startet på 50kg i benken, og er veldig fornøyd selv med og klare 85kg på 3 mnd :)

Her er ett motiverende bilde jeg fant :)

105714-0afc0c2cd100ea27100a9b74fb1d1e6e.jpg

Hvor lang tid er det mellom de to bildene? Helt fantastisk forandring. Gratulerer! :-)

Gjest Hanne_
3mneder.jpgNøyaktig 3 måneders slanking. Trente bare styrke underveis, men følte meg flat og tynn etter jeg var ferdig. Følte meg MYE bedre et par måneder etter når jeg fikk tilbake trykk og overskudd, og enda bedre nå som jeg er tyngre og sterkere. Men siden tråden heter 3 måneder så vær så god :) gikk fra 72 til 65kg. If it fit your macros, ingen spesiell diett, bare spiste i underskudd 6 dager i uka og spiste meg stappmett på karbohydrater hver lørdag.

Annonse

Gjest Hanne_

Nei, bare kjørte if it fit your macros hele veien. Begynte på ca 1900kcal og gikk gradvis ned til ca 1750 helt på slutten. Rundt 120-140g protein om dagen, to av måltidene med grønnsaker, ca 60-70g fett, resten karbs, en enkel 2-splitt og en ss selolje om dagen. Ingen fettforbrennere eller hokus pokus. Var ikke spesielt dedikert og fulgte ingen plan så lenge jeg lå i underskudd. Noen dager kunne jeg få cravings og bytte ut middag og kveldsmat med superchips og kesamdip :) Når man er så avslappa til det hele så er det ikke noe problem å holde ut i lengden :)

På lørdagene lå jeg på rundt 2500-2800 kcal med lite fett og rundt et halvt kilo karbohydrater. Gikk mye i smågodt uten sjokolade, polarbrød, havregryn, Dream is, lomper og saltstenger/superchips. Nå er jeg VELDIG sympatisk dominant og takler ikke lavkarb i det hele tatt.

På lørdagene lå jeg på rundt 2500-2800 kcal med lite fett og rundt et halvt kilo karbohydrater. Gikk mye i smågodt uten sjokolade, polarbrød, havregryn, Dream is, lomper og saltstenger/superchips. Nå er jeg VELDIG sympatisk dominant og takler ikke lavkarb i det hele tatt.

Excuse me, but wtf is that? :giggle:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...