Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! Skal prøve å kutte ut smågodteriet på spisedagene, og heller erstatte det med litt bakst av diverse ting. Lest litt rundt og fant ikke en slik tråd (utenom iherb tråden, men hallo 99999 sider å lese).

Det jeg lurer på er hva jeg bør kjøpe? Har forstått at:

• Mandelmel
  • sukrin
  • Stevia dråper (hvilke??)
  • Sukrin gold (?)
  • Sukrin melis

er viktige ingridienser i diverse bakster ala weber, noen andre forslag? :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21235-x-lifefunksjonell-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kokosmel, cocosa, bakepro... har jeg i skuffen.. men jeg syns sånn alternativ bakst blir dårlig.. kanskje fordi jeg elsker "vanlig" og ingenting kan måle seg med det.. Både sukrin og stevia gir en kjip smak.. jeg liker Splenda men den er ikke så sunn... :) hos meg er det ekte vare eller ingenting. :)

steviadråpene med english toffee er helt klart best etter min smak! ellers er vaniljen og sjokoladen også ganske greie :) resten synes jeg ikke noe om, egentlig. du trenger ikke kjøpe BÅDE sukrin gold, sukrin og sukrinmelis - sukrin eller sukrin gold holder i massevis! (synes gold er bedre fordi den iser litt mindre)

ellers er kakemiksen fra funksjonellmat kjempefin å ha, og bare blande inn litt i pannekaker osv:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...