Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Limer bare inn posten fra loggboka mi:

Dagens treningsprogram gikk ikke så bra. Skulle trene bryst, som til å begynne med gikk fint. Etterhvert ble det gradvis mer smerter i venstre skulder og jeg valgte etterhvert å avbryte programmet. Tilfeldigvis har treningsstudioet for tiden "åpne dager" da Klinikk24 skal "flytte inn" i lokalet. I den forbindelse snakket jeg med en fra Klinikk24 som konstaterte at jeg nok har en nerve i klem. Han anbefalte å trene mindre bryst og mer rygg for å "vri skuldra bakover" slik at nerven ikke kommer i klem.

Noen som har forslag til hvilke konkrete endringer jeg kan gjøre i programmet? Ideelt sett fortsetter jeg å trene 4 dager i uken, men minst 3 dersom 4 ikke er hensiktsmessig. Underveis har jeg gjort noen små endringer, og programmet ser idag slik ut:

Mandag:

Markløft

Pullups

Framoverbøyd roing med stang / Sittende roing (annen hver uke)

Preachercurls

Hammercurls

Tirsdag:

Benkpress

Dips

Incline benchpress

Flyes

Incline pushups

Onsdag:

Hvile

Torsdag:

Knebøy

Lårpress

Leggpress

Leg extensions

Leg curls

Fredag:

Millitærpress

Arnoldpress

Dumbbell standing rear lateral raise

Front dumbell raise

Dips (triceps)

Franskpress

Triceps push i kabler

All tilbakemelding settes pris på! :)

Fortsetter under...

Bytt ut fredagen, kjør shrugs, flys ( bakre delts ) , facepulls, nedtrekk. Du har trolig allt for overutviklet framside av skulder og kansje også bryst.

Det jeg prøver å si er vel egentlig, bytt allt som er på fredagen med å trene bakside av skuldre, nakke og øvre rygg og legg til en god del strekking av bryst og front delt.

Håper det hjelper!

Takk for svar. Er i Tyrkia nå frem til 1. juni. Trener her, men er begrenset hvilke øvelser en kan gjøre her og det blir vanskelig å lære seg nye øvelser gjennom telefon. Derfor følger jeg programmet som tidligere og gjør endringer når vi kommer hjem. Takk for tilbakemelding, tar det definitivt til meg. Hadde vært flott med flere innspill!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...