Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, dette er første gangen jeg er her, så er dermed ikke sikker på om dette er riktig sted å poste.

Men:

Hvordan kan man skille mellom strekk og prolaps i korsryggen?

Jeg sliter litt med korsryggen nå, er ikke dødsvont men kjenner det når jeg går, bøyer meg etc. Får sove ordentlig og det er heller ingen strålinger til bein etc. Men som sagt gjør det litt vont, og er ubehagelig når jeg går osv.

What 2 do?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21020-strekk-i-korsrygg-vs-prolaps/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dette er første gangen jeg er her, så er dermed ikke sikker på om dette er riktig sted å poste.

Men:

Hvordan kan man skille mellom strekk og prolaps i korsryggen?

Jeg sliter litt med korsryggen nå, er ikke dødsvont men kjenner det når jeg går, bøyer meg etc. Får sove ordentlig og det er heller ingen strålinger til bein etc. Men som sagt gjør det litt vont, og er ubehagelig når jeg går osv.

What 2 do?

hørtes ikke veldig alvorlig ut. La det gå noen dager og se

hørtes ikke veldig alvorlig ut. La det gå noen dager og se

Rettelse: Jeg kan bøye meg om jeg har beina med, men om jeg kun bruker ryggen får jeg vondt.

Men har du noen erfaringer med prolaps etc? Er smerten så ille at man nesten ikke kalrer å bevege seg?

Er litt smånervøs..

Rettelse: Jeg kan bøye meg om jeg har beina med, men om jeg kun bruker ryggen får jeg vondt.

Men har du noen erfaringer med prolaps etc? Er smerten så ille at man nesten ikke kalrer å bevege seg?

Er litt smånervøs..

La det gå noen dager om det ikke har gjort det.

De gangene jeg har fått smell så har jeg blitt liggende, men iløpet av en uke så har det gått over:) Som regel gjør det det

La det gå noen dager om det ikke har gjort det.

De gangene jeg har fått smell så har jeg blitt liggende, men iløpet av en uke så har det gått over:) Som regel gjør det det

aha daså, ja har hatt ubehaget i 2dager nå. Men ejg er hvertfall ikke liggende, klarer å gå, selvom jeg kjenner det.

Annonse

Når jeg gikk med prolaps ifjord på denne tiden, så hadde jeg så vondt at jeg knapt greide gå, det vil si jeg sto og skyvde den ene foten framfor meg. Jeg opplevde smertene som verst i det beinet som var på samme side som prolapset lå, samt mye stråling ned i beinet.

Se det ann, hvis det ikke vil gi seg, så ta kontakt med en fagperson.

Når jeg gikk med prolaps ifjord på denne tiden, så hadde jeg så vondt at jeg knapt greide gå, det vil si jeg sto og skyvde den ene foten framfor meg. Jeg opplevde smertene som verst i det beinet som var på samme side som prolapset lå, samt mye stråling ned i beinet.

Se det ann, hvis det ikke vil gi seg, så ta kontakt med en fagperson.

Utrolig synd, men heldigvis er ikke mine smerter så ille. Tyder mere på en strekk en prolaps! Ryggsmerter er virkelig HAT...

klarer jo ikke å knyte skao engang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...