Gå til innhold

Søvnproblemer


Felicie

Anbefalte innlegg

Tror nok at flere av oss, ved anledninger, har hatt lignende erfaring med dårlig eller nedsatt søvnkvalitet.

Har selv også erfart dette i perioder med harde treningsøkter og hektiske dager på kontoret.

Tar ZMA hver kveld før leggetid, og "supplerer" med Valerina Forte hvis jeg føler at jeg trenger litt mer hjelp for innsovningen. Det er er rent naturpreparat, så det kan trygt anbefales. :)

Bruker også å høre på noen meditasjons sekvenser på YouTube etc, og det fungerer helt perfekt.

Håper at du får en god natts søvn :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er obs på din søvnhygiene, og det er bra. Du skal vite at det er helt naturlig å ha søvnvansker i perioder, ca en tredel av befolkningen sliter med dette. Dette kommer helt sikkert til å gå over, og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg tipper at du vil oppleve slike perioder med gjevne mellomrom. Hvor alvorlig er problemene dine? Går de ut over gjøremål på dagen? Det jeg gjør i slike perioder, er å gire ned, og lytte til kroppen. Jeg trener ikke hvis jeg ikke føler for det, og stresser minst mulig. Det tok noen år før jeg fant ut av det, men nå føles det helt greit å avlyse viktige og mindre viktige ting når jeg har sovet dårlig og føler meg shit.

Så jeg tror at dette er noe du må akseptere i perioder, og gjøre tiltak som du føler er bra for deg. Ikke bare kjør på, og slit deg ut, da blir det bare værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...