Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

Skrevet
Er på jakt etter en nettbutikk med kule treningsklær! Gjerne noe med tøffe/fargerike/billige/med kule motiver eller sitater, norske/utelandske spiller ingen rolle!

Syns nelly.com har mye bra, og mye fargerikt !

• 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Annonse

Skrevet
Ja jeg vurderer veldig seriøst å kjøpe meg den med "happy hour" :D De kostet jo ikke akkurat mye..!

Edit: Jeg ble visst nødt til å kjøpe meg en.. :whistle:

Kan forresten rapportere at den var awesome.

Skrevet
Vurderer å kjøpe den "Can you lift that? Bitch please" :D

Do it!

Den var steike kul, men hadde blitt litt vel ironisk om jeg hadde den, iom at jeg ikke er særlig sterk (ennå :sneaky:) , haha. Du derimot ;)

Skrevet
Hvordan er de å trene i?

De er i supermyk, tynn bomull, noe som var rimelig perfekt. Ble ikke klam eller noe slikt, men jeg bestilte en størrelse større enn min normale for å få en mer "loose fit", som det står på siden. Funker i alle fall bra for styrketrening, kardio skal jeg ikke uttale meg noe om :D

Skrevet
De er i supermyk, tynn bomull, noe som var rimelig perfekt. Ble ikke klam eller noe slikt, men jeg bestilte en størrelse større enn min normale for å få en mer "loose fit", som det står på siden. Funker i alle fall bra for styrketrening, kardio skal jeg ikke uttale meg noe om :D

Altså, med det trykket på brystet kan man jo ikke kjøre kardioøkt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...