Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ønsker et treningsprogram for overkropp, gjerne ett for mage og rygg (primært sett) hvor jeg har tilgang til stang (pullups, chinups og lignende), og gjerne en form for supersett - 10 repetisjoner, 4 øvelser for 2 ulike muskelgrupper og 4 sett, samt gjerne et lignende supersett for overkropp, da med manualer og kroppsvekt tilgjengelig.

Noen som kan gi meg noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20696-rygg-mage-og-overkropp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, akkurat hva jeg tenkte på :)

Og dette anser du/får til å ha som en "godkjent, god økt"? Høres så ... kort og enkelt ut. Hvor lang tid bruker du?

Gjør jo helkroppsprogram i tillegg på økten. Det der var jo bare et supersett som er inni de andre greiene liksom :p

Annonse

Pullups/Chins vil jo være veldig gode øvelser å gjøre hjemme. Armhevinger, gjerne med vekt eller med forskjellige hånd/fotposisjoner, planke, farmer walks, sledetrekking(bildekk f.eks),vedhugging/balltreslåing på bildekk, trillebårdytting i motbakke,

Har du ikke tilgang på treningssenter? Og hvorfor supersett?

Pullups/Chins vil jo være veldig gode øvelser å gjøre hjemme. Armhevinger, gjerne med vekt eller med forskjellige hånd/fotposisjoner, planke, farmer walks, sledetrekking(bildekk f.eks),vedhugging/balltreslåing på bildekk, trillebårdytting i motbakke,

Har du ikke tilgang på treningssenter? Og hvorfor supersett?

Har et tilgang til et lite treningsrom med noe mer manualer, stang til pullups, spinningssykkel og lignende, men liker å trene styrke om morgenen.

Supersett fordi jeg har fått inntrykket av at dette er bedre enn f.eks. 12 øvelser, 3 sett og fullkropssprogram med 14 øvelser. Men er mottagelig for innspill! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...