Sniff Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har i de siste to-tre månedene hatt problemer med smerter i lyske og kne. Jeg har en ankelskade som jeg er ganske sikker på at forårsaker dette, og jeg skal starte å trene opp ankelen så snart jeg får til.Jeg er ganske sikker på at jeg på en eller annen måte overkompenserer med hofte/kne på grunn av at jeg mangler to av tre bånd i ankelen. Jeg har planlagt at jeg skal gå snøhetta med en venninne i sommer, og jeg er så redd for at denne skaden skal stoppe meg. Jeg har gått en tre-fire dagers tur i fjor sommer, men da opplevde jeg også store smerter på slutten, og de siste 3,5 km tok utrolig lang tid i forhold til hva de ville gjort uten smertene. Noe jeg kan gjøre i løpet av juni og juli måned for å kunne gå en litt tyngre/lengre tur i august? Jeg har ikke muligheten til å trene noe særlig i mai, da jeg har 6 eksamener. Vil styrketrening generelt være effektivt for smertene? Er det noen styrkeøvelser jeg ikke kan/bør trene? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20692-smerter-i-lyske-og-kne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.