Gå til innhold

Problemer med kneet


Gjest

Anbefalte innlegg

Når eg prøver på markløft, benkpress sittende og liggende så får eg ubehagelig vondt i kneet. sånn nett før det lager knekke lyd i leddene, som gjør litt vondt og dermed kan ikke forsette. har hatt problemer med dette før, men aldri gått til lege. Ka bør eg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ka du måtte gjøre da?

Det startet med sviktende kne, samt knekkelyder. Ble fremprovosert ved stigning på blant annet tredemølle, turer i marka. Og smerten er såpass at jeg går konstant på smertestillende. Kneet blir også "stivt" ved sykling over tid.

Akkurat nå venter jeg på innkallelse til ortoped, hvor jeg skal prøve å få en operasjon da det går utover livskvaliteten i og med at den begrenser aktiviteter som jeg kan være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ! :) Heldigvis har jeg da ikke store smerter og det gjelder berre når eg tar ligende leggpress (såg eg tok feil over er ikke sikker på ka det heter) osv osv. så ser eg må komme meg så fort som mulig til lege. eg har det du begynte med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...