Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd de (Bondi B-modellen). Hadde hørt veldig mye bra om de på forhånd, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ble temmelig skuffet. Syns de gav meg en veldig dårlig løpsfølelse. Har prøvd de på både raske og rolige økter, og de fungerte definitivt best på de rolige, selv om jeg ikke likte de så godt der heller. Jeg løper som regel med sko som veier <200g, og merket ganske bra at disse veier omtrent 100g mer. I tillegg var sålen enormt tykk, noe jeg syns var ganske uvant. Skal dog sies at jeg kanskje ikke helt i målgruppen for skoen da jeg løper mest for å bli god på distanser opp mot 400m. De jeg kjenner som liker å løpe langt er i alle fall veldig fornøyde med skoen, så det kan vel ligge noe der.

Om du har mulighet til å prøve skoen før du kjøper de ville jeg defintivt gjort det. Stikk innom löplabbet, der kan du prøve å løpe med den.

Jeg har prøvd de (Bondi B-modellen). Hadde hørt veldig mye bra om de på forhånd, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ble temmelig skuffet. Syns de gav meg en veldig dårlig løpsfølelse. Har prøvd de på både raske og rolige økter, og de fungerte definitivt best på de rolige, selv om jeg ikke likte de så godt der heller. Jeg løper som regel med sko som veier <200g, og merket ganske bra at disse veier omtrent 100g mer. I tillegg var sålen enormt tykk, noe jeg syns var ganske uvant. Skal dog sies at jeg kanskje ikke helt i målgruppen for skoen da jeg løper mest for å bli god på distanser opp mot 400m. De jeg kjenner som liker å løpe langt er i alle fall veldig fornøyde med skoen, så det kan vel ligge noe der.

Om du har mulighet til å prøve skoen før du kjøper de ville jeg defintivt gjort det. Stikk innom löplabbet, der kan du prøve å løpe med den.

Jaa, jeg har veldig problemer med at dempingen er for lav på fleste sko, at jeg får vondt i beina. Fordi jeg har en veldig høy fotbue, bruker også såler i tillegg. Så tenkte den tjukke sålen kunne vært fint til meg, men skal prøve dem:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...