Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant en fin artikkel som Cathrine skrev, men er fortsatt usikker...

Jeg har trent aktiv styrke siden jan-12,men starta så smått i okt11.

I tillegg til at jeg er glad i å løpe.. Veldig glad i å løpe!!

Jeg fant ut at j var gravid forrige uke, jippi for det men må fikk jg ca 217 spørsmål

rundt det.

På lørdag våkna jeg opp md en fantastisk kvalme, men fullførte sentrumsløpet på overkant av 53 min

selv md en brekning/oppkastpause på rundt 7km :p

Jeg hadde ganske høy puls under løpet, mye høyere enn vanlig.

Trent i dag og, men merker at kroppen er tung og pulsen ligger høyere enn vanlig.

Jeg kan trene styrken/løpe som før men moderere intensiteten og ta av litt vekter?

Svigermor fortviler over den aktive svigerdatra, som nå bør ruge og

ik trene.. Er d hold i det, eller kan j bare lytte til kroppen?

Jeg har vært dårlig md kjempekvalme og oppkast, i tillegg til vektnedgang i de andre svangerskspene.

Så egentlig vet j hva jeg har i vente, jepp vannrett stilling i senga men d er lov å håpe at kanskje trening forebygger noe?

Jo, også magetrening.. Er d helt fyfy? Eller er d bare å kjøre på?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20580-gravidekstremkvalme-tung-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :D

Jeg trente normalt igjennom nesten hele svangerskapet. Men jeg var i knallform hele tida. Den siste måneden slutta jeg med styrketrening for det blei for tungt og kjentes godt på kroppen. Gikk turer i stedet da.

Man skal ikke kjøre situps o.l, men ting som markløft o.l er ingen fare. Bare ta det pent, pass på så du ikke blir overopphetet. Men du kjenner på kroppen din når du ikke orker uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...