Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei , jeg er 15 år og har begynt å trene styrke for ca 1 mnd siden. Jeg trener nå mandag og torsdag på styrkerom , men nå trenger jeg et fast treningsprogram . Og jeg er usikker på hvordan jeg skal sette det opp ang utøvelser og rep og det at jeg vil trene å gå opp i vekt , og da ville jeg likt at dere kom med forslag til treningsprogram og kostholdsplaner :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20577-trenger-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei , jeg er 15 år og har begynt å trene styrke for ca 1 mnd siden. Jeg trener nå mandag og torsdag på styrkerom , men nå trenger jeg et fast treningsprogram . Og jeg er usikker på hvordan jeg skal sette det opp ang utøvelser og rep og det at jeg vil trene å gå opp i vekt , og da ville jeg likt at dere kom med forslag til treningsprogram og kostholdsplaner :)

Litt lengre innlegg nå.

Regner med at du bor hjemme hos foreldrene dine enda, da er det vanskelig for en 15 åring å følge en matplan. Kan tenke meg at du heller ikke har all verdens med penger, så det å leve på brokkoli,karbonadedeig og kylling hver dag er ikke en mulighet. Du trenger ikke å følge en spesifikk spiserutine eller spise spesifikke matvarer, bare at du sørger for at du får i deg det du trenger av næring for å få en fin fremgang med treningen og at du holder deg sunn og frisk.

Forresten, er det bare mandag og torsdag du har mulighet for å trene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...