Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo. Fikk et problem med armen eller armene mine her for litt siden. Det som har skjedd er at grepet mitt stadig har blitt dårligere. Da jeg startet hadde jeg et godt grep i markløft, etter ca. 3 mnd. med trening er det blitt dårligere. Jeg trodde at økningene i mark var for mye for grepet og begynte å trene noe som heter pinch grip plate hold, med vektskiver bare da. Så kom jeg på trening onsdag denne uken og etter 3. sett i markløft måtte jeg bryte treningsøkta for første gang, pakke og reise hjem. Veldig skuffende. Jeg stod i oppreist posisjon da venstrearmen bare sa takk for seg, det var ikke tungt eller noe. Bare virket som om noen vippet på en bryter og venstrearmen ville ikke mer :( Ingen stikkende smerte eller noe, bare en rar følelse, slags ubehag. Kjente at det ikke var helt riktig :) Såå..nå har det gått 3 dager og jeg våkna idag opp med et blåmerke. Det tok jeg bilde av, og har lasta det opp. Jeg har også sinnsykt vondt i den muskelen/puten som ligger mellom håndledd og tommel. Det er vel en av tommelmusklene regner jeg med. Er det for tungt trening av grep/markløft jeg holder på med eller trenger jeg bare mer hvile? - Kan også legge til at jeg dro på meg en betennelse i fjor som gjorde at jeg måtte hvile 3 uker. Den gang var det også venstrearmen.

- Trener et helt vanlig styrkeløftprogram 3 dager i uken.

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20479-underarmen-ville-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...