Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Hvor regner dere næringsinnholdet i maten på nett?

Jeg leter etter et nettsted (som forhåpentligvis eksisterer) som jeg bare kan skrive inn hvor mange gram av de forskjellige matvarene jeg spiser så regnes både proteiner, fett og karb ut i fra det å ikke ut i fra hver 100g som det alltid er.

Finnes en slik nettside?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20271-hvor-regne-n%C3%A6ringsinnhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kristin Charm hvordan gjør jeg det da?

Der det står mengde? er det ment som gram?

Du ser det står enhet? Hvis du trykker ned den pilen kan du ofte velge mellom ulike enheter. Det er for det meste kun gram, men noen ganger spiseskje, desiliter o.l. Når du har valgt gram kan du skrive inn antall gram der det står mengde. Trykk enter. Voila.

Kristin Charm når jeg feks velger mager cottage cheese til frokost, så får jeg opp tine sin å på enhet står det beger 300g å på mengde kan jeg ikke velge å skrive 150 (blander en halv boks mager CC med en boks skyr). Ikke så vansklig å regne ut, men tenkte ta det som en test runde. Gjør jeg noe feil? Får heller ikke til å endre der det automatisk kommer opp beger 300g til 150 i steden for. Hmm...
Kristin Charm når jeg feks velger mager cottage cheese til frokost, så får jeg opp tine sin å på enhet står det beger 300g å på mengde kan jeg ikke velge å skrive 150 (blander en halv boks mager CC med en boks skyr). Ikke så vansklig å regne ut, men tenkte ta det som en test runde. Gjør jeg noe feil? Får heller ikke til å endre der det automatisk kommer opp beger 300g til 150 i steden for. Hmm...

Det kommer opp beger 300g, og under beger 300g står bare gram. g. Trykk på den (y)

Kristin Charm aaaaahaaaaaa :) NÅ SKJØNNER jeg å nå funket det. MEN nytt spm, alt blir gitt opp i % på hyre isde der, kalrer jeg å finne ut hvor mye gram i protein/fett/karb jeg får i meg i løpet av dagen ut i fra den tabellen også?

Ved siden av enhet og mengde ser du det står kalorier i en hvit boks? Trykk på den. Der kan du velge fett, protein, karbohydrat, etc. og se antall gram :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...