Tom-Erik Skrevet 18. april 2013 Skrevet 18. april 2013 hei! begynte med kreatin monohydrat for 1,5 uke siden. Neste helg ska jeg løpe et løp på 1 mil. Vil det være lurt å ikke ta noe kreatin fram til da? for å redusere trykket i muskulaturen, samt vannvekten. Eller har det ikke så mye å si? tror jeg bare har gått opp ca 1 kg... vh Tom-Erik Siter
rasteplass Skrevet 18. april 2013 Skrevet 18. april 2013 Jeg ville droppa kreatin frem til løpet siden det ikke vil føre til bedre prestasjon i et slik løp, men bare ekstra kroppsvekt mtp vann. Usikker på hvor fort vannet forsvinner etter siste porsjon med kreatin da, men.. Siter
Tom-Erik Skrevet 19. april 2013 Forfatter Skrevet 19. april 2013 Jeg ville droppa kreatin frem til løpet siden det ikke vil føre til bedre prestasjon i et slik løp, men bare ekstra kroppsvekt mtp vann. Usikker på hvor fort vannet forsvinner etter siste porsjon med kreatin da, men.. Tenkte det jeg å! prøvde å google hvor lenge det satt i kroppen, men fant ikke noe særlig om det.. men er jo verdt ett forsøk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.