Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Måleband av denne typen selges i Tromsø. Bud starter på 50 kroner!

Godt egnet til presis måling av midje, rumpe, lår, armer osv.

Selve båndet dras rundt kroppsdelen som skal måles, festes i apparatet, og du trykker på en knapp som strammer inn båndet. Dette fører til en nøyaktig måling.

Kan sendes i posten men da kommer det et pristillegg tilsvarende fraktkostnader.

s5xzbs.jpg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Skal bort idag og kommer tilbake imorgen en gang. Send meg gjerne et telefonnummer jeg kan nå deg på (som personlig melding), så kan jeg ta kontakt når målebandet kan hentes! :)

Må forresten nevne at målebandet er helt ubrukt.

Denne er ikke kjøpt på eBay, Dag. Post gjerne link til produktet du snakker om. Bruker selv et identisk til det jeg selger og har ikke hatt problemer med verken kvalitet eller noe annet. Du sier disse blir ødelagt lett - hva baserer du dette utsagnet på? Har du selv eid det samme eller et lignende produkt? Del gjerne dine erfaringer.

Ja jeg påstår ikke at du har kjøpt det på eBay, var bare et tips til folket. Finnes mange å velge i, men her har du f.eks en link. Jeg har eid et par stykker selv ja. De funket fint i en periode, men etterhvert så ble trommelen ødelagt så båndet ikke vil trekke seg inn lengre. Men koster jo ingenting uansett så det har liten betydning.

Annonse

Greit nok. Skal ikke påstå at jeg har betalt mye mer for mine, men jeg mener i alle fall at produktet definitivt er verdt 50 kroner når en kan kjøpe det i fysisk "butikk" her i Norge. Et måleband av lik kvalitet ville nok kostet en god del mer i en hvilken som helst norsk butikk siden importprosessen ofte mangedobler prisen på det meste. Ann-Ka kan helt klart spare penger på å bestille målebandet fra utlandet, men dersom hun ikke har noe imot å bruke noen kroner ekstra på å få det i hånda her i Tromsø så ser jeg ikke noe problem her. :)

Målebandet jeg har fikk jeg vel for omtrent 2 måneder siden og det har siden vært i bruk av meg og samboeren min uten å bli ødelagt på noen måte. Kanskje kvaliteten ikke overgår myotape eller andre "profesjonelle" merker en får kjøpt i sportsforretninger, men jeg mener personlig at forholdet mellom pris og kvalitet er gunstigere. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...