Gå til innhold

- Nå må du snart være "rik" for å løpe


Anbefalte innlegg

- Nå må du snart være "rik" for å løpe - DN.no

"Nylig vedtok Norges Friidrettsforbund en innføring av lisens for å starte i alle slags løp i Norge. Det innebærer at alle deltagere må betale enten en årlig lisens på 375 kroner, eller få et påslag på startkontigenten på 20 prosent, men med en maksgrense på 100 kroner."

"Allerede koster det 300 kroner å løpe trekilometeren i Oslo Maraton. Med engangslisens vil prisen øke til 360 kroner."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg husker, så slapp jeg å betale noe som helst sist jeg åpnet døra for å løpe meg en tur.

No shit Sherlock?!

Tilbake til en seriøs samtale.

Alle vil vel ha en bit av kaken,

Dette visste jeg ikke før nå, og føler jeg allerede betaler nok.

Ifjor var jeg veldig nærme 10 000!

Om jeg må betale 370kr ekstra til friidrettsforbundet i året gjør det meg ingenting.

Men prisen arrangøren tar er mye høyere, og her syntes jeg det begynner å bli drøyt.

I år kutter jeg ut de mest kjente og dyre konkurransene, og kan heller løpe samme distanse i mindre kjente løp for halvparten av prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...