Adonis Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 På den nyinnkjøpte BCAA'en jeg har kjøpt står det at jeg skal ta 1,5 g to ganger daglig. Det fulgte ikke med måleskje, så da lurer jeg på om noen har peiling på ca hvor mye dette er i forhold til en te-skje? Kan man eventuellt få kjøpt en slik måleskje på apoteket eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonis Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg mener selvsagt BCAA.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 1 teskje er 5-6g. Kan du ikke bare kjøpe en kjøkkenvekt? Det koster ikke mange kroner og er veldig kjekt å ha. 1,5g hørtes forøvrig ut som en veldig lav dose. 5-10g daglig er vel normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonis Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Ok, takk for svar. Har du noen tips til hvor jeg kan kjøpe en slik kjøkkenvekt? Jeg synes de du får på ikea, biltema etc virker litt jalla. Dette var typen jeg kjøpte, og her står det at man ikke skal overskride 3 g, selv har jeg ikke peiling: http://www.norkost.no/bcaalyn_1500%99_300gram_phfusion_technology%99/P_428 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ok, takk for svar. Har du noen tips til hvor jeg kan kjøpe en slik kjøkkenvekt? Jeg synes de du får på ikea, biltema etc virker litt jalla. Dette var typen jeg kjøpte, og her står det at man ikke skal overskride 3 g, selv har jeg ikke peiling: http://www.norkost.no/bcaalyn_1500%99_300gram_phfusion_technology%99/P_428 Det er tull. 1 gram pr 10 kg kroppsvekt er anbefalt dose for å makse proteinsyntesen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jernia f.eks, eller clas ohlson. Mulig det pulveret der er mer konsentrert enn de typene jeg har vært borti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.