Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finn ut kva den anaerobe terskelen din er. Pøs på med lange intervall rett under terskel, eksempelvis 5–6x8 min med 1 min pause, eller, om du har psyke til det, 3x20 min. Alternativt: Finn ein lang bakke i nærleiken av staden der du bur (her i Trondheim betyr det typisk opp til Skistua), og trø på/under terksel til du blir sjuk på sjela. I tillegg syklar du så mykje som mogleg i langturtempo og søv 10 timar i døgnet. Effekten er garantert.

Cycling training videos - never be bored on the turbo trainer again! her har du intens intervall trening som viser deg veien inn i ditt indre mørke :)

evt så er 60sek øs 30 sek hvile x så mange ganger du orker, bakke kjøring er også en finfin greie.

jeg har en slik bakke på 800meter som er ufyselig, jamn og akkurat passe bratt, har planer om og kjøre opp der så mange ganger en får til med hviletid= den tid det tar og rulle ned :p så får man se om det har noe forseg:p

Cycling training videos - never be bored on the turbo trainer again! her har du intens intervall trening som viser deg veien inn i ditt indre mørke :)

evt så er 60sek øs 30 sek hvile x så mange ganger du orker, bakke kjøring er også en finfin greie.

jeg har en slik bakke på 800meter som er ufyselig, jamn og akkurat passe bratt, har planer om og kjøre opp der så mange ganger en får til med hviletid= den tid det tar og rulle ned :p så får man se om det har noe forseg:p

Hvor er den bakken?? Ikke akkurat flust med bakker som det er litt lengde på her i området :)

Annonse

bare vær obs på styrketråkken, den kan fort gjøre vondt værre om knærne er noe lurvete:p og ha under 50 i cadens ellers er det ikke styrketråkk:)

... og stabile knær loddrett over foten. Hvis du ikke klarer å unngå vingleknær, så løsne på girene og kjør vanlig bakkedrag i stedet.

... og stabile knær loddrett over foten. Hvis du ikke klarer å unngå vingleknær, så løsne på girene og kjør vanlig bakkedrag i stedet.

jah ingen kåbbåi knær det er bare vondtfremkaller:p

men bakke drag er jo enda bedre sånn egentlig pga det er alltid en bakke som kan sykles :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...