Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God morgen folkens, håper alle har en særdeles ubeskrivelig digg lørdag!

En gang i januar kontaktet jeg PT på mitt lokale senter og fikk satt opp et treningsprogram til meg.

Helkropps program med øvelsene i denne rekkefølgen majoriteten av gangene: Markløft, Beinpress, pullups, benkpress, bred roing, chins, arnold press.

2 uker med 12 reps, 2 uker med 8 reps og sist men isje lettest 1 uke me 4 reps.

Før dette hadde jeg kun 'kuket rundt' siden desember uten mål, mening eller program.

Fullførte programmet de første 5 ukene med glans, og i andre fase av programmet 3 uker ute i det så reiste jeg på tur med jobben i tillegg til at påsken nå kom. Det fikk meg litt ut av rutine og jeg kan ikke si å ha fullført programmet.

Jeg vil si jeg har hatt ganske gode resultater med programmet når det kommer til muskler som har vokst på kroppen. Men jeg lurer på om noen vil anbefale meg å begynne fra skratsj med programmet og fullføre en ny fase og ta det derfra, eller et nytt prog - eller kommentarer til programmet bare.

Takker for alle innspill.

Det er forresten every other day jeg trener, med dette programmet da. Og det synes jeg er en veldig fin balanse. Så kan jeg ta kardioøkter på dager jeg evt har fri.

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19655-forslag-til-nytt-program/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, masse bra programmer der ute! Jeg har hatt bra progress med 5x5, og mange snakker også varmt om Starting Strength. Fullkroppsprogram er uansett lurt å fortsette med, synes jeg.

Det er uansett masse å velge i, og det beste er å ta et ferdigoppsatt program som er utviklet av noen med peiling :)

Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen

5x5 - For styrke og muskelmasse - Fitnessbloggen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...