Gå til innhold

Allergi?


eelise

Anbefalte innlegg

Jeg spiser cottage cheese hver dag til lunsj i 3 tiden.. Og kl 4 når jeg er komt på jobb er jeg så utrolig dårlig. Får utrolig vondt i magen (sånn syykt vondt, sånn at jeg nesten bare vil legge med ned å grine!), begynner å kaldsvette, blir utrolig kvalm og holder på å kaste opp..

Vet ikke om det er cottage cheesen da, men jeg troor det.. Utenom den spiser jeg: økologisk peanøttsmør, proteinpulver (etter trening/kos), kylling/karbonadedeig/laks/torsk/potet/ris, havregryn, bær og grønnsaker..

Bør jeg prøve å kutte ut cottage cheesen en periode for å se om jeg blir bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser du mye melkeprodukter eller laktoseholdige varer utenom CC? :) Typ har du melk i prot.pulveret eller i havregryna?

Men kan høres ut som en god idé å kutte den ut for en periode.

neei, er bare cottage cheesen.. Bruker vann til proteinshaken og havregrynene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er bare etter CC'en du får vondt? Da kan det jo tyde på at det er den.

Ja.. Drikker proteinshake til da + har økologisk peanøttsmør oppi..

Hva annet på dagen spiser du? Før lunsj altså?

Spiser ikke noe før :p utenom jeg trener, da blir det en shake etter trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. Drikker proteinshake til da + har økologisk peanøttsmør oppi..

Spiser ikke noe før :p utenom jeg trener, da blir det en shake etter trening :)

Prøv å kutt ut melkeprodukter helt en liten periode (3-4 uker) og se hvordan du responderer på det. Deretter kan du prøve å spise melkeprodukter igjen, så får du se om det er det du reagerer på.

Kan være så mangt hva du reagerer på, alt fra protein til laktose, selv om du reagerer rett etter å ha spist CC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kutt ut melkeprodukter helt en liten periode (3-4 uker) og se hvordan du responderer på det. Deretter kan du prøve å spise melkeprodukter igjen, så får du se om det er det du reagerer på.

Kan være så mangt hva du reagerer på, alt fra protein til laktose, selv om du reagerer rett etter å ha spist CC :)

får prøve å se hvordan det går uten :D synd jeg kjøpte 7stk idag da, men men :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...