Gå til innhold

Sportsbh som støtter nok?


daek

Anbefalte innlegg

Sliter med å finne sportsbh'er som støtter nok! Har en fra change som er fantastisk bra, men finner den ikke igjen. Så trenger å finne en ny type!

Må være store nok i cup også, F eller G. Og smale nok rundt, 70. Så noen som vet hvor man kan finne en slik type!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med å finne sportsbh'er som støtter nok! Har en fra change som er fantastisk bra, men finner den ikke igjen. Så trenger å finne en ny type!

Må være store nok i cup også, F eller G. Og smale nok rundt, 70. Så noen som vet hvor man kan finne en slik type!? :)

Jeg har brukt Carite sine siden jeg begynte å trene og har 8 stk. De er helt herlige! (y) Bruker ingen andre. Ikke for tjukke, men samtidig god støtte. Finnes i mange freshe farger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Carite sine siden jeg begynte å trene og har 8 stk. De er helt herlige! (y) Bruker ingen andre. Ikke for tjukke, men samtidig god støtte. Finnes i mange freshe farger :D

Aha! Ja men da skal jeg sjekke ut de :) Takktakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

så de hadde mange forskjellige str, om ikke nærmeste butikk har den inne kan den bestilles fra dem eller på nett.=) Denne selges også på spar kjøp og er billigere der;)

Såpass ja! Hørtes ikke verst ut :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...