Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Låsning i muskel høres det ut som på meg, har hatt det selv noen ganger.

Første 2 gangene det skjedde var jeg hos naprapat, nå klarer jeg å vri det greit selv.

Er forøvrig mye mindre plaget av det etter jeg begynte med styrketrening.

Låsning i muskel høres det ut som på meg, har hatt det selv noen ganger.

Første 2 gangene det skjedde var jeg hos naprapat, nå klarer jeg å vri det greit selv.

Er forøvrig mye mindre plaget av det etter jeg begynte med styrketrening.

Vri det? Hvordan gjorde du det?

Stretches: Lower Back Stretches: Twisting Lower Back Stretch

Eneste er at jeg legger meg på siden, trekker opp det øverste beinet, for så å vri overkroppen og legge skuldrene flatt ned på bakken mens jeg holder hofta i utgangspossisjonen.

Egentlig øvelsen bakvent :p (Tok utgangspunkt i hvordan naprapaten gjorde det.)

Ellers kan du også prøve Lower Body Russian Twist for Back Pain video from Answers.com Videos

Stretches: Lower Back Stretches: Twisting Lower Back Stretch

Eneste er at jeg legger meg på siden, trekker opp det øverste beinet, for så å vri overkroppen og legge skuldrene flatt ned på bakken mens jeg holder hofta i utgangspossisjonen.

Egentlig øvelsen bakvent :p (Tok utgangspunkt i hvordan naprapaten gjorde det.)

Ellers kan du også prøve Lower Body Russian Twist for Back Pain video from Answers.com Videos

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...