Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da funker bakepro bra :) Om du ikke vil bestille på nett selges de også i helsekostbutikker, og på noen bunnpris butikker.

Til proteinbrownies o.l. brukes gjerne kasein framfor whey f. eks: proteinfabrikken sin på tilbud, eller optimum nutrition sin som ofte blir anbefalt i oppskriftene.

• 9 måneder senere...

Drar fram denne tråden litt.

Er det kun bakepro som egner seg til baking? Noen som har prøvd andre proteinpulver til baking? Jeg har selv brukt myoprotein, mocca sjokolade til proteinpannekaker, noe jeg syns funker. Men skulle gjerne hatt noe annet også, gjerne med vanilje. Så om noen har prøvd noen som er fine til baking?

Og kanskje noen har prøvd noen av typene t myrevolution til baking, jeg må bestille meg mer mocca-sjokolade uansett, så hadde vært greit å bestille noe derfra med det samme. Om de har noe som er kurrant å bake med vell og merke....

• 3 uker senere...

Annonse

Drar fram denne tråden litt.

Er det kun bakepro som egner seg til baking? Noen som har prøvd andre proteinpulver til baking? Jeg har selv brukt myoprotein, mocca sjokolade til proteinpannekaker, noe jeg syns funker. Men skulle gjerne hatt noe annet også, gjerne med vanilje. Så om noen har prøvd noen som er fine til baking?

Og kanskje noen har prøvd noen av typene t myrevolution til baking, jeg må bestille meg mer mocca-sjokolade uansett, så hadde vært greit å bestille noe derfra med det samme. Om de har noe som er kurrant å bake med vell og merke....

http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-ChocoRite-Protein-French-Vanilla-14-7-oz-418-g/29967

Denne funket bra i cupcakes i hvertfall! (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...