Gå til innhold

Rett valg av sko


Tria90

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg lurer på om noen kan gi meg noen gode råd og tips til riktig sko til jogging. Jeg har prøvd flere forskjellige joggesko, men etter bare snaue 10 meter jogging, får jeg kjempe smerter under bena, på yttersiden. Dette gjelder både på mølle, asfalt og i skog. Har prøvd å jogge i mine hverdagssko også, og da gjør det ikke vondt, men det er heller ikke akkurat treningssko. Føler dette ødelegger endel av treningsutbyttet for meg.

Håper noen kan hjelpe meg med dette? :)

Ønsker dere ellers en god påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte faktisk mindre for sko enn det jeg pleier når jeg var på løplabbet, så de anbefaler ikke de dyreste skoene. De anbefaler de skoene som passer deg!

Det var ikke sånn jeg mente...mente at kanskje servicen der gjør at skoene koster litt mer enn om du skulle gått på XXL og kjøpt tilsvarende sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke sånn jeg mente...mente at kanskje servicen der gjør at skoene koster litt mer enn om du skulle gått på XXL og kjøpt tilsvarende sko :)

Gjør ikke det i det hele tatt, du får de samme skoene til samme pris. Akkurat sko er akkurat prismessig veldig likt i Norge. Kanskje noen spesifikke modeller er billigere på f. eks XXL, men ellers så er det veldig likt. Betaler ikke noe for servicen på løplabbet. De tjener nok mer enn nok på at de får mange kunder gjennom god service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...