Gå til innhold

Nytt og betre liv v.53


BjarteH

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er som mange andre støttemedlemer litt uten må og meining der ute i den store trenings og kostholdsverden, men har siste månedene prøvd meg litt frem med varierende resultater. Er usikker om det skjer pga for høyt kaloriunderskudd, eller om det er pga ikke hard nok trening.

Jeg begynte min "nye" treningsperiode (da med veldig lite trening), mend en psfm diett, da jeg låg på ca 1000cal ifølge myfitnessappen. Kost i hovudsak bestående av brokkoli,scampi,kylling og biff. Dette ble kjørt i ca 3 uker, med liten trening men gikk ifra 89kg til ca 83 og ifølge fettprosentvekta mi så låg jeg ca på 20%.

Etter dette så har jeg prøvd og kjøre rettere kosthold og kjørt 5dagssplitt med en kompis med litt cardio etter, men til tross for at jeg merker mer "bøsen" kropp, og litt vekst, så merker jeg en stor fettøkning både på vekta, og ved og klype selv ;)

Kostholdet mitt nå er bestående av havregryn frokust, par skyr og peanøtter med gjevne mellomromm om dagen, laks/kylling/biff med fullkornsris før og etter trening. Tillegg til omega 3 og multivitaminer.

Mitt problem er at jeg pga reisejobb ofte havner på plasser der kosthold og effektiv trening er en utfordring. Skal bla en måned til Kongo i neste måned, og da må jeg ofte tenkte alternative måte og få godt kosthold og trening på-

ifølge en bodyscann jeg kjørte rett etter psfm så hadde jeg:

Mann 29år, 183cm

Body Fat Analyse: 20%

BMI Analyse: 25.1kg/m2

Muscle mass 76%

fat free mass 67.4kg

bodywater 58.6%

Det jeg lurer på er om noen kan gi meg noen gode råd om hva kosthold de kan anbefale meg? Ønsker "ja takk begge deler" i form av muskelbygging kontra ned med fettprosenten, men syns fettprosenten er hovudmålet, da jeg ønsker 6packen klar til en sommer...

Er villig og betale viss det behøvs viss det er noen plasser man kan få satt opp kosthold, og "oppfølging", for og få en mer effektiv fremgang (alla FHM 12ukers mannen),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...