Gå til innhold

BjarteH

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om BjarteH

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 02. des. 1983
  1. Oki da holder jeg planen din... Bær/frukt... er det noen frukttyper jeg bør unngå? har kjørt berre blåbær frem til nå, men regner med de blir vanskeligere og få tak i Kongo når jeg reiser ned der neste uke Kokusmelk, er det for og ha en bra fettkilde? regner med jeg dreit på draget når jeg kjøpte lett versjonen uten og tenke
  2. Takk for et veldig bra og utfyllende svar. var mye mat Men viss jeg spiser enda mindre (har energipiller, så har nok energi til trening og bcca, mm), vil det gå raskere, eller vil kroppen berre gå i sparemodus og resultatet ikke bli bra? Vet den teorien er det mye uenighet om og mye forskning om dette, men har en viljestyrke ifra helvette når jeg setter meg mål. og etter og ha bodd på hybel/leilighet under skole i flere år uten peng og mat, så er det ikke problem og leve på 1000-1500kcal heller. Det gjor jeg i flere uker i et tidligere testprosjekt med max 5% fett og carb i alt jeg spiste
  3. Men er det noen som har et treningsprogram oppdatt på Jetfit som de kan anbefale? Ønsker som nevnt primært og gå ned i fett, og beholde vekta, da jeg synest 85kg er "rett" for en høyde på 183 fortida. Har håp om og gå opp imot 90 neste sommer, selv om det kan bli hardt med såpass mye muskeløkning på et år. Har lastet ned 10talls treningsprogram og begynt på de, men finner sjeldent noen som "passer", da de ikke har alle apperata på treningssenteteret eller så får jeg ikke til teknikkene. Som nevnt så synder jeg på de viktigeste som markløft mm, selv om jeg tar tilsvarende, så har jeg forst
  4. Jeg har ikke gjort det, men har valgt og ligge litt lavt pga jeg har mye og brenne på, og ikke så mye muskler og bevare. På en god dag, (friperiode), så har jeg halvfull skål med havregryn og lettmelk, Skyr/yougurt eller liknende viss jeg blir sulten ut over dagen. ca 200g kylling/karbonadedeig/skampi/laks før trening med fullkornris eller liknende (og grønnsaker/brokkoli), og samme etter trening med en shake proteiner... Er jeg offshore, så prøver jeg og holde tilsvarende med den maten som er tilgjengelig. Jeg har 2-3rotasjon og har muligheter for ekstremperiode med fasting eller l
  5. Hei, har gått meg litt vill i alle diettene, etter som det er der jeg har mest og hente for og få målet mitt i boks. Har siste månedene kjørt en PFSM diett, med bra resultater, og har begynt med "vanlig" sunn mat (ca 2000cal) siste par ukene. Men med resultat at de 3prosentene jeg mistet under dietten, kom rett tilbake. Merker bra muskeløkning, men merker at jeg ikke er så deffet jeg var noen uker siden. Så jeg lurer på om dere har noen tips om hva cal jeg bør ligge på? Tenkte og kjøre periodisk faste, da det passer min jobbsituasjon, med 5dagers styrke+cardio helg, og 2-3kvelder.
  6. Hei, Jeg er som mange andre støttemedlemer litt uten må og meining der ute i den store trenings og kostholdsverden, men har siste månedene prøvd meg litt frem med varierende resultater. Er usikker om det skjer pga for høyt kaloriunderskudd, eller om det er pga ikke hard nok trening. Jeg begynte min "nye" treningsperiode (da med veldig lite trening), mend en psfm diett, da jeg låg på ca 1000cal ifølge myfitnessappen. Kost i hovudsak bestående av brokkoli,scampi,kylling og biff. Dette ble kjørt i ca 3 uker, med liten trening men gikk ifra 89kg til ca 83 og ifølge fettprosentvekta mi så l
×
×
  • Opprett ny...