Gå til innhold

Hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg er en treningsglad gutt som elsker baseøvelser! Har alltid med en baseøvelse på hver trening. Det er dog noe som har plaget meg i en stund nå. Når jeg utfører knebøy og spesielt markløft, får jeg en merkelig følelse i venstre kne. Det er ikke vondt, ingen ulyder, men det føles rart. Det er da denne lille "klumpen" under kneet jeg snakker om. Om jeg skal beskrive dette vil jeg si " klumpen" føles litt strekt ut, kanskje svakere enn høyre knee? Uansett hvor dumt dette høres ut, håper jeg noen innpå her kan gi litt input på hva de mener jeg bør gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På senteret der jeg trener kan vi få 15 minutters gratis evaluering av fysio hvis vi er usikre på om det er noe vi trenger behandling på eller ikke, kanskje det er noen kyndige (flere PT'r er jo også fysio) som kan kjenne på det raskt bare for å se at det ikke er noe galt. Ellers er jeg veldig fersk på styrketrening og synes markløft ofte ser ut som det sliter veldig på knærne når mange spenner beina helt strakt ut i en enorm fart idet de løfter. For mange kan de slite med kneskader om de glemmer å også trene hamstringen, men jeg regner med du er bevisst på hvordan du trener siden du trener aktivt. Hadde hvertfall spurt på senteret om noen der har tips om du ikke får noen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...