Gå til innhold

Hjelp med 2 splitt


GreenTea

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å bygge litt muskler, men er ganske ny til styrketrening. Jeg vet at jeg burde trene et fullkroppprogram, men problemet er da at jeg ikke får trent så mye. Jeg har bare anledning å trene mandag-torsdag, og jeg tenker at jeg ikke burde trene fullkropp to dager på rad siden musklene burde få tid til å bygge seg opp. Så da blir det bare 2 treningsøkter i uka, men jeg vil gjerne trene litt mer. Så da tenkte jeg noe som dette:

Mandag: Fitnessbloggens nybegynner program

Tirsdag: Hvile / cardio?

Onsdag: Overdel

Torsdag: Underdel

Virker det greit? Og kan dere hjelpe meg å sette opp et 2 splitt program? Er veldig usikker på hvilke øvelser jeg burde ha med og sånt. :p

Vil helst ikke ha med benkpress eller markløft i programmet. Føler meg ikke helt komfortabel på styrkerommet ennå (pingle), og de to øvelsene er skumle. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...