GreenTea Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg ønsker å bygge litt muskler, men er ganske ny til styrketrening. Jeg vet at jeg burde trene et fullkroppprogram, men problemet er da at jeg ikke får trent så mye. Jeg har bare anledning å trene mandag-torsdag, og jeg tenker at jeg ikke burde trene fullkropp to dager på rad siden musklene burde få tid til å bygge seg opp. Så da blir det bare 2 treningsøkter i uka, men jeg vil gjerne trene litt mer. Så da tenkte jeg noe som dette: Mandag: Fitnessbloggens nybegynner program Tirsdag: Hvile / cardio? Onsdag: Overdel Torsdag: Underdel Virker det greit? Og kan dere hjelpe meg å sette opp et 2 splitt program? Er veldig usikker på hvilke øvelser jeg burde ha med og sånt. Vil helst ikke ha med benkpress eller markløft i programmet. Føler meg ikke helt komfortabel på styrkerommet ennå (pingle), og de to øvelsene er skumle. :| Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19187-hjelp-med-2-splitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.