Gå til innhold

Program for å bli mer fleksibel?


EmL

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er for øyeblikket stiv som en pinne, og er ikke fleksibel i det hele tatt, men dette ønsker jeg å forandre på. Problemet er at jeg er ganske blank når det gjelder tøyning. Kunne det være en idé og sette sammen et slags tøyeprogram med ulike tøyeøvelser, eller hvordan burde jeg gå frem her?

All hjelp settes pris på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kiropraktorklinikken Horten Sykehus AS

Her er det mange gode tøyeøvelser for ulike deler av kroppen. Tenker det kan gi noen gode tips til dine problemområder. Ellers anbefaler jeg sterkt å arbeide mye med mobiliteten. Dynamisk oppvarming før alle styrkeøkter har også hjulpet veldig godt for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiropraktorklinikken Horten Sykehus AS

Her er det mange gode tøyeøvelser for ulike deler av kroppen. Tenker det kan gi noen gode tips til dine problemområder. Ellers anbefaler jeg sterkt å arbeide mye med mobiliteten. Dynamisk oppvarming før alle styrkeøkter har også hjulpet veldig godt for min del :)

Takk! Skal følge det rådet :) Hadde vært supert om du kunne gi meg et eksempel på dynamisk oppvarming. Er dessverre helt blank her :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Skal følge det rådet :) Hadde vært supert om du kunne gi meg et eksempel på dynamisk oppvarming. Er dessverre helt blank her :blush:

Gullartikkel: Dynamisk oppvarming gir bedre treningsøkter - Fitnessbloggen

Selv pleier jeg å kjøre gjennom de fleste øvelsene over her før hver styrkeøkt. Det hjelper enormt på mobiliteten under økten. Sliter selv med en del småskader, og etter en god oppvarming legger jeg ikke merke til det omtrent. Definitivt verdt en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullartikkel: Dynamisk oppvarming gir bedre treningsøkter - Fitnessbloggen

Selv pleier jeg å kjøre gjennom de fleste øvelsene over her før hver styrkeøkt. Det hjelper enormt på mobiliteten under økten. Sliter selv med en del småskader, og etter en god oppvarming legger jeg ikke merke til det omtrent. Definitivt verdt en titt :)

Beklager sent svar :( Uansett, takk for all hjelp! Dette er noe jeg kommer til å jobbe mye med fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...