Thomas Bergan Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hallo alle sammen, for tiden så holder jeg på å ta de siste 5-6 kg. før sommeren kommer. Over de siste 2-3 mnd. så har jeg hatt bra progresjon og er fornøyd med resultatene. Men så tenkte jeg å prøve ut PF - periodisk faste. Noe som jeg var litt skeptisk til i begynnelsen, men har vendt meg til nå. Men det jeg har erfart nå etter en ca. 3 ukers periode, er at jeg har kommet til et platå. vekten går ikke ned. Jeg har justert makro tallene til min nye vekt å ingen ting skjer. Jeg har en stor mistanke om at det er enten: A) etter som at jeg ikke spiser frokost før 12 tiden og middag kl. 8 ish. at jeg ikke klarer eller at det er vanskelig å konsumere kalorier (1750) jeg trenger. Eller Jeg gjør noe feil. Er det noen som har noen liknende erfaringer med PF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 1750 kalorier, bor du på Auschwitz? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 1750 kalorier hørtes litt lite ut. Hva er din høyde og vekt? Har du god kontroll på alt du spiser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Bergan Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 1,80 høy vekt: 77,2 kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 1,80 høy vekt: 77,2 kg. Da skal du ikke trenge gå så lavt på kaloriene. Prøv å øk litt en periode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.