Gå til innhold

Fatgripz vs Grip4orce

Anders Valstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Har begynt å fokusere litt på grepstrening, og er dermed ute etter lette løsninger til å gjøre stanga feitere når man trener på et vanlig gym som ikke har fatbars.

Er det noen som har erfaring med fatgripz eller grip4orce? Hva er isåfall positive/negativt med de forskjellige variantene?

Ser forøvrig også at det nå kan bestilles i Norge nå : FATGRIPZ - www.fatgripznorge.com

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yo.

Jeg fikk et par med Fat Grips for noen dager siden. Har bare brukt dem i to økter, så jeg har ingen konkrete resultater å vise til. Uansett, med pullups og markløft strever jeg mer å holde tak i stanga, og det kjennes ut som om underarmene får kjørt seg ordentlig. Andre øvelser hvor jeg merker at grepet og underarmene får kjørt seg er farmer walks (eller bare stå stille med to tunge hantler i hver hånd), bicep curls, sidehev, og stangroing. Men som sagt, jeg har til nå bare befgrenset erfaring med de, men jeg har tro på at produktet holder løftet om bedre grepsstyrke.

Jeg anbefaler deg å kjøpe direkte fra hjemmesiden deres. Fra den britiske webshoppen koster de 29 pund, altså 256 kroner. De var også så snille at de skrev total verdi 10 pund, slik at pakken unnslapp tollvesenets klamme grep.

FatGripz Gear UK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...