Gå til innhold

opp i vekt?


skinnyguy

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en gutt på 21 år , 185-190 høy ca , 71 kilo

skal komme igang me trening å måle mitt er å gå opp i vekt ved å bygge muskler

trente før men slet litt me motivasjon så sluttet , har gått ned fra ca 85 kilo siden jeg sluttet å trene :(

1.hva tenker dere om dette?

2.noen gode tips til hvordan jeg kan nå mitt mål?

3.noen tips til treningsprogram?

4.noen gode øvelser å anbefale?

5.protein eller kreatin eller begge , andre diverse kosttillskudd som kan være bra å få med seg?

vil bruke dette som hjelp pga jeg vet jeg ikke får i meg dagsbehovet , men jobber med det :)

6.skal protein/kreatin tas før eller etter trening? har hørt å lest mye forskjelligt :/

bør jeg kjøre helkroppsprogramm ver gang eller dele det opp noen muskelgrupper en dag å andre en annen? tips?

setter utrolig pris på svar å håper dette hjelper meg godt på vei :)

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1-4:LES DENNE Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

5-6 Proteintilskudd er kun nødvendig dersom du ikke får i deg nok via kosten. ligg på 1, 6-2 gram pr. kg kroppsvekt.

Kreatin kan du ta både før og etter. Etter trening bør du få i deg proteiner og vell så viktig karbohydrater. Spis sunt og mye, gå opp minst 1kg i mnd og tren fullkropp-Split med mindre du trener 4 eller flere dager hver uke,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...