Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1) Ja. Men det er fortsatt en god øvelse.

2) Nei. Det er veldig vanlig, spesielt i begynnelsen. Kan skyldes en del, men det vanligste er at man ikke aktiviserer rumpa bra nok. Prøv glute bridge og skvis godt hele veien, kanskje du kjenner det mer da:)

Also: denne er fin..

1) Godt det ikke bare er meg
:D
Det støtet man gjør i bevegelsen kan jo fort minne om noe annet ja...
:p

2) Kan være fordi jeg sitter mye på jobb at jeg er litt for lite bevegelig der nede? Men kan prøve glute bridge kanskje da i stedet hvis det vedvarer
:)

Takker for svar
:)

Annonse

Ehr.... ligger det filmsnutter av hip thrust her noe sted? Jeg får de ikke helt til med vekter, får SÅ vondt der hvor stanga ligger. Jeg blir faktisk blå, det går jo ikke.

Bruk en pute/jakke/pussypad/respatexplate eller whatever mellom deg og stanga.

Hip thrust - Fitnessbloggen

Innbiller meg bare at de som kikker er sinnsykt imponert over vektene jeg bruker :p

2) Prøv å ikke bruk tyngre vekter enn at du klarer å holde igjen 2 sekund på toppen og skvis godt med rumpen i toppen av løftet.

Hadde bare en 30 kg's manual selv så tviler på det var derfor de så på meg :p

klarer fint å holde igjen på toppen, men er ikke så aktiv i skvisinga, så det kan jeg tenke på ;P

Skal nok klare å ignorere at folk ser på meg, bare ikke helt vandt til det i treningssammenheng ellers :)

Om du klarer de rare blikka, så er hip thrusts og pull throughs jævlig bra. Jeg driver med pull throughs fortida, siden jeg føler jeg får bedre kontakt enn med glute bridge/hip thrusts (kjenner det bedre på bakside lår enn rumpa med glute bridge), så går jeg nok over til de når jeg blir litt sterkere i rumpa^^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...