Gundersen™ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Da tre kompiser og undertegnede skulle spille Spørrespillet GENI, kom jeg over et spørsmål (se vedlegg), som jeg ikke helt trodde på. Jeg var først overbevist om at den ene kameraten min prøvde å være morsom, men spørsmålet gikk faktisk ut på hvilke øvelser styrkeløft som idrett består av. Mulig jeg er noe rar og sær som finner dette morsomt, men jeg velger likevel å dele det med dere andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Svaret er er vel Bicepscurl, kabelflyes, og tåhev? Aurelius, Pewpew og FatUnicorn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Svaret er er vel Bicepscurl, kabelflyes, og tåhev? Damn right brother! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg hadde trodd noen kødda med meg om jeg hadde fått det spørsmålet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.