Gå til innhold

Hold (sting) i side+skulder


kamilligram

Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke helt om jeg havnet i riktig underforum, men vi prøver siden det hovedsaklig går ut over kondisjonstreninga.

Jeg plages veldig av at jeg lett får hold i siden og opp mot skulderen når jeg jogger eller trener intervall (oftest PulsStep). Smertene angriper vanligvis høyresiden, men også venstre. Smertene er helt klart verre når jeg har spist før treninga, men får det ofte selv om det er flere timer siden sist måltid. Noe som resulterer i at jeg ofte dropper å spise før trening siden det faktisk forringer hele økten. Jeg spiser sunt og aldri store måltider før kondisdagene.

Det er heller ikke slik at det bare er ubehagelig, det klarer jeg å riste av meg, men det gjør direkte vondt. I tillegg så kommer det raskt tilbake igjen etter jeg har hvilt av meg smerten. Vet det er mange teorier rundt hva som faktisk forårsaker hold, men mitt spørsmål er om noen av dere har erfaring med hold og vet effektive måter å unngå det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...