smarin Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Jeg er kanskje veldig utålmodig og overbegeistra. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal trene bein eller overkropp. Eller kondisjon. Trener jeg kondisjon liker jeg å jogge ute, og styrke er jo greit å gjøre på senteret. Aller helst vil jeg gjøre alt på en gang! Jeg vil jogge for å redusere fettprosent, og trene overkropp for å få finere armer, og trene bein for å få smalere lår og penere legger. MEN jeg kan vel ikke gjøre alt på en gang? Har noen noe å anbefale av treningsprogram, eller lignende? Jeg ender bare opp med å trene på måfå fordi jeg ganske enkelt ikke har mye peiling. Siter
Gjest Jester Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Jo du kan gjøre alt på en gang, og uken har mer en 1 dag vet du Siter
Oddis Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Du finner et fint program du kan bruke i denne artikkelen. Anbefaler å lese hele artikkelen. Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen Som eirich sier kan du gjerne trene litt kondisjon samtidig som du trener styrke. Enten på egne dager eller som en liten økt etter styrketreningen. Men er lurt å ikke overdrive begge deler samtidig. 3 styrkeøkter og 2 kondisjonsøkter er en fin balanse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.