Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har brukt helt vanlige joggesko begge gangene jeg har deltatt. Det har ikke vært noe problem, og det har vært fint med gode sko på de relativt harde grusveiene.

I fjor var det litt fuktig, og da hadde det kanskje vært greit med sko som har litt bedre feste...

Skrevet
  "Neona skrev:
Noen som kjenner til hvordan løypa i Birkebeinerløpet er? Hva slags sko bør jeg løpe i? Bør jeg f.eks. skaffe meg terrengsko? :)

Er absolutt en fordel med terrengsko ja. Bedre demping og ikke minst bedre feste. I starten og slutten av løpet er det jo veldig steinete og kan fort bli veldig sleipt (sykt sleipt i fjor) . Kan anbefale Inov 8 skoene.

Skrevet

Takk for svar :-)

Hvis det er glatt og steinete er det nok en fordel med terrengsko ja. Har vært litt nysgjerrig på Inov-8 skoene. Fint å høre at de kan anbefales. Positiv beskrivelse av de hos loplabbet.no også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...