Carina:D Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg er en jente på 24 år som er unormalt opptatt av trening og kosthold. Målet er vel å gå ned noen par kilo i vekt og oppnå større styrke. Jeg trener for det meste bare på treningssenter der jeg gjør litt av hvert egentlig! Trener på tredemøllen og er på gruppetrening. Bodypump og slikt er med på ukesplanen min, og lurer litt på om dette er en bra treningsform? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei, du! Velkomment til FB Aller først må jeg spørre om dette er ment som en loggbok, eller om du ønsker at jeg skal flytte den til et annet underforum hvor du lettere kan få svar på spørsmålet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina:D Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Hei:) hehe ja du har rett, det er vel ment som et spørsmål og ikke som logg! Ikke kjent her så var ikke sikker Så flytt det om du kan Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 La den under treningsprogram, så kanskje du kan få litt veiledning der Tråd flyttet. - Mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StiligeCecilie Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 For å svare på spørsmålet ditt, så lurer jeg på hva målet ditt er? Hva utgangspunkt har du nå, vekt & høyde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.