Gå til innhold

Rate my school


Gjest CecA83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ALL CAPS ER GENERELT RIMELIG IRRITERENDE!

Ellers kan jeg ikke si stort annet enn å være skeptisk til privatskoler, og sjekke om universitetene har noe først.

Ikke meninga å være snarky, kan virkelig ikke si om skolen er bra eller ikke, ikke mitt felt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har tatt PT-utdanninga til AE på Bali, og synes det var ganske bra. Noen veldig flinke forelesere (Alexander Aalerud synes jeg var svært dyktig) og noen som ikke var fullt så bra. Er ganske sikker på at det er ganske lik kvalitet på studiene til NIH, GoStudy og Active. Skal du ta utdanninga i Oslo ville jeg gått for AFPT, som for meg virker som den beste skolen. Martin Norum er en ekstremt dyktig fyr, og har hørt veldig mye bra om AFPT.

Likevel er det vikitig å påpeke at dersom du har tenkt å bli PT, er det ikke utdannelsen det står på for å lykkes eller ikke. Det handler ekstremt mye om egeninteresse, både for trening og videre læring. I tillegg er det menneskelige egenskaper kanskje det viktigste du har med deg inn i en PT-jobb. Personlig trening er først og fremst personlig, deretter trening. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...