Gjest CecA83 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg ønsker tanker, tips, positivt eller negativt ang dette studie: VI GIR DEG KOMPETANSEN DU TRENGER FOR JOBB I TRENINGSBRANSJEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dibbler Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 ALL CAPS ER GENERELT RIMELIG IRRITERENDE! Ellers kan jeg ikke si stort annet enn å være skeptisk til privatskoler, og sjekke om universitetene har noe først. Ikke meninga å være snarky, kan virkelig ikke si om skolen er bra eller ikke, ikke mitt felt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kan ikke finne noe organisasjonsnummer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naturellerik83 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 akademiet for personlig trening og nih er vel de jeg ville anbefalt vis det var det du tenkte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thess Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kan absolutt anbefale NIH, tok PT utdannelsen der selv. Har ikke hørt så mye positivt om AE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonidas Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Har tatt PT-utdanninga til AE på Bali, og synes det var ganske bra. Noen veldig flinke forelesere (Alexander Aalerud synes jeg var svært dyktig) og noen som ikke var fullt så bra. Er ganske sikker på at det er ganske lik kvalitet på studiene til NIH, GoStudy og Active. Skal du ta utdanninga i Oslo ville jeg gått for AFPT, som for meg virker som den beste skolen. Martin Norum er en ekstremt dyktig fyr, og har hørt veldig mye bra om AFPT. Likevel er det vikitig å påpeke at dersom du har tenkt å bli PT, er det ikke utdannelsen det står på for å lykkes eller ikke. Det handler ekstremt mye om egeninteresse, både for trening og videre læring. I tillegg er det menneskelige egenskaper kanskje det viktigste du har med deg inn i en PT-jobb. Personlig trening er først og fremst personlig, deretter trening. Lykke til med valget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.