Gå til innhold

Blir ikke sterkere? Noen tips?


Mette L

Anbefalte innlegg

Du spiser jo ikke mat. Du ødelegger kroppen med det inntaket der. Og da vil du verken øke i styrke, stramme opp eller gå ned i fett% /vekt :) Spis mer :)

Jeg går til en sånn Herbalife fyr og veier og måler fett % osv og den har gått litt ned hver uke....men det synes jo ikke på kroppen. I følge den vekta hans har jeg økt litt i muskler også men det kjenns ikke sånn ut når jeg er å trener for å si det sånn...Og dem siste ukene har jeg liksom ikke hatt krefter til å ta i alt jeg egentlig kan heller om du skjønner...Men sånn her har jeg spist i 2 år snart så det er jo ikke nytt for kroppen...det nye er vel at den får litt mer mat nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går til en sånn Herbalife fyr og veier og måler fett % osv og den har gått litt ned hver uke....men det synes jo ikke på kroppen. I følge den vekta hans har jeg økt litt i muskler også men det kjenns ikke sånn ut når jeg er å trener for å si det sånn...Og dem siste ukene har jeg liksom ikke hatt krefter til å ta i alt jeg egentlig kan heller om du skjønner...Men sånn her har jeg spist i 2 år snart så det er jo ikke nytt for kroppen...det nye er vel at den får litt mer mat nå hehe

Har du ikke lest hva vi prøver å si til deg? Spis mer mat, så kommer fremgangen og musklene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Jeg går til en sånn Herbalife fyr og veier og måler fett % osv og den har gått litt ned hver uke....men det synes jo ikke på kroppen. I følge den vekta hans har jeg økt litt i muskler også men det kjenns ikke sånn ut når jeg er å trener for å si det sånn...Og dem siste ukene har jeg liksom ikke hatt krefter til å ta i alt jeg egentlig kan heller om du skjønner...Men sånn her har jeg spist i 2 år snart så det er jo ikke nytt for kroppen...det nye er vel at den får litt mer mat nå hehe

Du kan faktisk ha ødelagt forbrenningen din!

Kan sammenligne litt med denne tråden: Trenger hjelp! 2500kcal - legger på meg fett - øker ikke i styrke | Fitnessbloggen Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Hei Mette L Dette har vi vært igjennom før: Spiseforstyrrelser på forumet - informasjon | Fitnessbloggen Forum

Poenget her er at på 900kcal om dagen, og samtidig vil ned 5 hele kilo (nesten 10% reduksjon i kroppsvekt) og samtidig klager på framgang, men ønsker ikke å legge på seg noen kilo. Da nytter det ikke med velmenende råd eller videoer av Layne.

Tråden stenges.

-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...