Gå til innhold

Ketose på psmf?


miip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Hei!

Jeg jeg tenkte prøve ut psmf, men kommer man i ketose?

Og hvor lenge varer "ketose ånden" om man får den?

Kanskje dumt spørsmål, men litt nyskjerrig!

Selvfølgelig kommer du i "Ketose" :) Du spiser jo "Maks" 20g karbs per dag. Og da går du i ketose ja..

Er vel individuelt ang hvor lenge du får ånden :) og om du i det hele tat får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kilde? nei bare selverfart :) kommer som sagt an på hvor mye karbo man har pleid å spise før man legger om.. men jeg pleier sjelden bruke mer enn 2-3 dager på å komme meg i ketose igjen etter jeg har spist "høykarbo"... Spiser til vanlig ketogent, men det hender jo man skeier ut og reiser på ferie og sånne saker og da er man fort ute av ketosen..

Vet om flere der det går fortere også, så det er vel veldig individuelt.. Men man merker jo fort om man er i ketose, og er man usikker er det bare å kjøpe ketostix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Ikke for å være en festbrems, men om det stemmer at du er ca 54kg så kan vi ikke, og vil vi ikke stille oss bak anbefalinger om PSMF. Det finnes MANGE andre løsninger som vil få deg ditt du vil som ikke er ekstremdietter. PSMF var ikke, er ikke, og blir ikke noen gang til å være ment på slike tilfeller som dette. Som sagt, utifra andre tråder så ønsker du å gå ned 3-4 kilo, å det er ikke vits å prøve å gjøre dette på en uke, du kommer i mål, inser at mye var vanntap, får panikk også har vi en "hjelp, har lagt på meg 1,5kg over natta" tråd.

Hvorfor kan du ikke heller bare ta det jevnt, trutt og SUNT så er du i mål i løpet av måneden eller litt mer, uten at det går utover jobb, skole, trening, sosialt liv m.m.

Og ps, elefanten i rommet? Vi blir ikke til å anbefale generelt slanking/diet når du begynner å nærme deg farlig nært overgangen fra 50 noe til 40 noe på vekta.

-Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...