Luvstruck Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg tenkte jeg skulle dele denne fantastiske nye PWOen med mine swole bros/stim junkies, PES Enhanced er ikke er i Europa ennå, men de som har prøvd den har ikke noe annet enn positive ting å si om den, og at den er overlegen Craze, noe som er helt utrolig. Predator Nutriton Forum - Bodybuilding, Supplements, Nutrition Forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Motivation Stimulant System Superior Pump System Hha..likte de to setningene. Har jo blitt rimelig nazi detta med kosttilskudd..USA og flere land som var ganske liberale? ( det riktig ord?) Er nå ikke det lengre. Kommer sikkert til å teste den hvis jeg får tak i. Dog nysgjerrig hva som er i den De hyper jo opp alt som ska komme..er jo naturlig måte å promotere/reklamere for sine produkter..Det er alltid bedre enn det som er på markede nå. Bare en ting å gjøre, teste det når det kommer ut!;p alltid spennende. For hvis det funker blir det sikkert ulovlig i løpet av 1 år.. Physique Enhancing Science ENHANCED™ - Fruit Punch - PHYSIQUE ENHANCING SCI - GNC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvstruck Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Proprietary blend deluxe, jeg tror faktisk det kanskje er mulig å få gjennom dette fra USA? I den europeiske versjonen skal de ta vekk yohimbe har jeg hørt. Uansett, av alt jeg har lest av anmeldelser sier alle at denne er noe av det beste de har prøvd, så jeg er kjempespent på hvordan dette blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.