FitMe Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Jeg sliter med at jeg er en god del sterkere i høyre enn venstre bein, og merker at jeg "fusker" i knebøy, og havner litt til høyre, med mest vekt på det beinet. Kan det være en ide å bytte ut knebøy med bulgarske utfall for en periode, for å prøve å jevne ut litt? Kan jo også kjøre ettbeins beinpress, men da føler jeg at noe av aktiviseringen av kjernemusklatur forsvinner? Siter
Swolepatrol Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Det samme skjer hos meg også, har funnet i ut at jeg har litt dårligere bevegelse i høyre hofta enn venstre(greier å skyve knærne lengre ut på venstre hofte). Tror asymmetrien skyldes aktiveringsproblemer i høyre adductor, det har begynt å jevne seg ut etter at jeg begynte å kjøre denne øvelsen før knebøyen. . Siter
Tamadeus Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 1 bens øvelser er flott for å korrigere slikt. Kjør på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.