Gå til innhold

Selger protein, carbo og creatin fra Gymgrossisten (SOLGT)


Dag-Are

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å slutte med det meste av kost kosttilskudd og sitter nå på et lager av varer som egentlig bare tar skapplass som jeg helst vil bruke på ris, brød, osv:) Varene er selvfølgelig uåpnet;)

Varene jeg selger er:

Whey-80, 4 kg, Bringebær

Whey-80, 4 kg, Banan

Carbo Flex Pure, 1 kg, Naturell - Antall: 5. Til sammen: 5kg.

Creatine Monohydrate, 500 g - Antall 4. Til sammen 2 kg.

Hos Gymgrossisten blir varene sammenlagt på 1708,- uten frakt.

Dersom kjøper betaler frakt, selger jeg alle produktene sammen for 1000,-. Kan også selge varer spearat. Pris er også diskutabel. Jeg flytter fra Nordland til Oslo nå i desember, så dersom det er ønskbart så kan jeg frakte varene til der du bor eller så kan vi møtes en plass. Men dette vil jeg kun få mulighet til å gjøre i Trondheim og Oslo.

Let me know what'cha think :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ta dem vist du ikke får solgt dem, bor i oslo ( er nettopp flytta fra nordnorge selv :D) Skal du trene i oslo btw? evt hvor ?

Interessert i hele pakka? Jeg har fått jobb på Elixia på CC Vest så jeg blir sikkert for det meste der å trener. Kjenner ikke mange i Oslo fra før, så om du vil så er jeg alltids med på å finne på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting ordner seg her inne på Fitnessbloggen :D

Jeg skal gi beskjed når jeg kommer til Oslo med varene. Flyet mitt lander på Gardermoen den 8 desember, så reiser jeg nord for å hente første delen av flyttelasset mitt. Sier ifra når jeg vet eksakt dato og tid jeg vil komme til Oslo med alt stashet;)

Peace out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting ordner seg her inne på Fitnessbloggen :D

Jeg skal gi beskjed når jeg kommer til Oslo med varene. Flyet mitt lander på Gardermoen den 8 desember, så reiser jeg nord for å hente første delen av flyttelasset mitt. Sier ifra når jeg vet eksakt dato og tid jeg vil komme til Oslo med alt stashet;)

Peace out!

gjør det! Hvor flytter du fra btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hugla, en liten øy rett utenfor Nesna i Nesna kommune, 1 times kjøretur fra Mo i Rana som ligger 6 timer unna Trondheim :)

Når folk flest spør, må jeg nesten bare si: "utenfor/nord for Trondheim" for at folk skal si "Aaaah, jeg skjønner!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugla, en liten øy rett utenfor Nesna i Nesna kommune, 1 times kjøretur fra Mo i Rana som ligger 6 timer unna Trondheim :)

Når folk flest spør, må jeg nesten bare si: "utenfor/nord for Trondheim" for at folk skal si "Aaaah, jeg skjønner!"

Kommer fra mo i rana :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...